مـُــدخـِـــ♥ـــر

*اللهم عجل لولیک الفرج*

مـُــدخـِـــ♥ـــر

*اللهم عجل لولیک الفرج*

مـُــدخـِـــ♥ـــر

به نام پروردگار عـــالمیان

می آیی و پرانتزهایمان را
از «عج» به «ع» خلاصه می کنی
و «ع» مخفف عزیز خواهد بود

××××××××××××

مُدخر از القاب امام زمان روحی فداه
است.به معنای ذخیره شده.

×××××××××××

نشر از مطالب این وبسایت ثواب دارد:)

اللهم عجـــل لولیک الــــفرج

نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۸، ۰۶:۰۰ - مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
    سلـام  خوشبختم
  • ۳ بهمن ۹۷، ۲۰:۳۲ - 😂مهسا😂 اا
    :-)

داستان حدیثی

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ب.ظ


مرحوم فشندی تهرانی می گوید: «در مسجد جمکران اعمال را به جا آورده، به همراه همسرم برمی‌گشتم .در راه، آقایی نورانی را دیدم که داخل صحن شده، قصد دارند به طرف مسجد بروند. با خود گفتم: این سید در این هوای گرم تابستان تازه از راه رسیده و [حتماً] تشنه است. به طرف سید رفتم و ظرف آبی را به ایشان تعارف کردم. [سید ظرف آب را گرفت و نوشید] و ظرف آن را برگرداند در این حال عرضه داشتم:  آقا شما دعا کنید و فرج امام زمان را از خدا بخواهید تا امر فرج ایشان نزدیک شود! ایشان فرمودند:  «شیعیان ما به اندازه‌ی آب خوردنی، ما را نمی‌خواهند، اگر بخواهند، دعا می‌کنند و فرج ما می‌رسد». این سخن را فرمود و تا نگاه کردم کسی را ندیدم. فهمیدم که وجود اقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را زیارت کرده‌ام و حضرتش، امر به دعا کرده است»

منبع:احمد قاضی زاهدی/جلد 1/ صفحه 155


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۳
°•بنت الحسین•°

نظرات  (۷)

۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۸ سیّد محمّد جعاوله
متشکرم
پاسخ:
خواهش میکنم 
متشکرم از حضورتون
اللهم عجل الولیک الفرج..

احسنت..
پاسخ:
آمین ...
ممنون از حضورتون
وااااای بر ما
الهی عجل لولیک الفرج
پاسخ:
وای برما
الهی آمین
خاک بر سر من :(((((((
عکسه خیلی تامل برانگیز بود
پاسخ:
خدانکنه ...
اره خیلی از اقا خجالت میکشم
ممنون از حضورتون
بس دردناک...
پاسخ:
اره 
متشکرم از حضورت اجی
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۰ محمد مهدی یوسفی
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
متشکر از حضورتون
سلام دوست عزیز

من وبلاگ شمارو دنبال کردم
ممنون میشم دنبال بفرمائید

یا علی
پاسخ:
سلام چشم حتما دنبال میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی