مـُــدخـِـــ♥ـــر

*اللهم عجل لولیک الفرج*

مـُــدخـِـــ♥ـــر

*اللهم عجل لولیک الفرج*

مـُــدخـِـــ♥ـــر

به نام پروردگار عـــالمیان

می آیی و پرانتزهایمان را
از «عج» به «ع» خلاصه می کنی
و «ع» مخفف عزیز خواهد بود

××××××××××××

مُدخر از القاب امام زمان روحی فداه
است.به معنای ذخیره شده.

×××××××××××

نشر از مطالب این وبسایت ثواب دارد:)

اللهم عجـــل لولیک الــــفرج

نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۸، ۰۶:۰۰ - مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ
    سلـام  خوشبختم
  • ۳ بهمن ۹۷، ۲۰:۳۲ - 😂مهسا😂 اا
    :-)

خلاقیت من

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ق.ظ
هوالرحمن الرحیم

سلام 
اینم خلاقیت من رو گوشی های خودم وخواهریم❤
پ نوشت:خودم که خیلی دوست دارم
پ نوشت۲:همش یه خواهر دارم که بی نهایت دوسش دارم😘😍
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۷
°•بنت الحسین•°

نظرات  (۱۲)

جالب بود
پاسخ:
ممنون از شما
چه باحال
پاسخ:
سپاس از شما
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۲ ♦♦ حسین ♦♦
(:
پاسخ:
سپاس از حضورتون
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵ سجاد مهدوی
جل الخالق :)
پاسخ:
سپاس از حضورتون

عـــــــــــــــــالی شده

ایول الله

منم باید با گوشی ابجیم همین کار رو کنم:)))))))))))))

پاسخ:
ممنون خواهری
با داداشت باید اینجور کنی
جالب...
پاسخ:
سپاس از شما
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۲ رفاقت به سبک شهید
خدا شما دوتا رو برای هم نگه داره خواهر نعمتی
پاسخ:
ممنونم 
سپاس از حضورتون
سلام :
جالب بود ...
موفق باشین
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
چرا من خواهر ندارم :(
پاسخ:
نمیدونم...
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۶ علی رضا عظیمی راد
جالبه
پاسخ:
ممنون
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱ شهیدِ گمنام
+++++
پاسخ:
سپاس از حضورتون
سلام
جالب بود
ابدیت در پیشه !
کارها و حرف های مهمتری هم هست ...
پاسخ:
سلام علیکم
درسته
ولی نباید همیشه حرف ها و کار های مهم باشه گاهی هم یکم حرف های غیر مهم لازمه...
سپاس از حضورتون و یاداوریتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی